duminică, 13 octombrie 2013

unknown call




Cine ma suna cu numar ascuns ?

Identificarea numarului de telefon este posibila acum folosind serviciul nostru de  monitorizare.

Monitorizarea este posibila pentru orice numar de telefon din Romania(Vodafone,Orange,Cosmote,Romtelecom, Digi Mobil, RDS,Astral,Romtelecom,NextGen,etc ).

NOU  :   Prin solutia propusa de noi acum putem identifica originea  apelurilor  primite pe numerele de  PrePay  Orange si Vodafone  

Serviciul  poate fi testat  formind  numarul #31# 0761.047.151 . Pentru a va comunica  identitatea numarului   de pe care a fost initiat apelul va rugam transmiteti data , ora , minutul pe adresa  www.facebook.com/cinesuna  


Costuri: monitorizare 2 zile -30 ron
                                7 zile -50 ron
                               30 zile -70 ron


Plata se va face  on line cu card  Visa/MasterCard/Maestro


contact
email : cinetesuna@gmail.com
chat  www.facebook.com/cinesuna


2 comentarii:

  1. salut. am si eu o intrebare destul de sofisticata... mie imi suna un numar si mi se arata ca e prietenul meu dar sunt sigur ca nu el ma sun, cel ce ma sun tace sau imi pune diferite voci! as vrea sa aflu cum e posibil asa ceva si daca se poate localiza apelul?

    RăspundețiȘtergere
  2. NU functioneaza prostia asta de aici, nr de testare nu este bun, pe facebook nu raspunde!
    Bine ca am gasit http://numarascuns.ucoz.ro

    RăspundețiȘtergere